Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 13:29:26 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/11587 aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Raasiku 
alevik, Raasiku raudteejaama, Harju maakond, Anija vald, Linnakse küla, 
Raasiku raudteejaam// Tallinn-Tapa 134,9-142,1 km// Raasiku vald, Raasiku 
alevik, Raasiku raudteejaama, Harju maakond, Anija vald, Linnakse küla, 
Raasiku raudteejaam// Raasiku vald, Raasiku alevik, Raasiku raudteejaama, 
Harju maakond, Anija vald, Linnakse küla, Raasiku raudteejaam, Harju 
maakond, Anija vald, Linnakse küla, Raasiku raudteejaam, Harju maakond, 
Anija vald, Linnakse küla, Raasiku raudteejaam, Harju maakond, Anija vald, 
Linnakse küla, Raasiku raudteejaam (Rööbastee nr 3 Raasiku, Raasiku 
raudteejaama elektritsentralisatsioon, Rööbastee nr 9 Raasiku, Rööbastee nr 
10 Raasiku, Rööbastee nr 11 Raasiku, Raudteeülesõidukoht Raasiku 2 KM 
134,707, Ülesõidukoht KM134,582 Raasiku) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27153185>  (menetlus nr: 
453476), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (CARMEN TAU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister